Новопоявили се случаи на опит за измама по имейл

Уважаеми клиенти,


Бихме искали да Ви уведомим за новопоявили се случаи на опит за измама по имейл. Имейл съобщението се получава от името на БОРИКА АД и съдържа информация, че банковата Ви карта е блокирана. Съобщението изисква въвеждане на данни за дебитни/кредитни карти. В случай че сте получили такова съобщение, молим да го изтриете, без да въвеждате никакви данни.


Използваме случая да напомним, че Банка ДСК или друга финансова институция при никакви случаи няма да поиска от вас да предоставите данни за пароли, ПИН или CCV код на карта, както и други данни, свързани с достъпите Ви за електронно или мобилно банкиране. Можете да се запознаете с нашите препоръки за сигурност на уеб сайта на Банката, тук: https://dskbank.bg/препоръки-за-сигурност.


ВАЖНО: При подобни измами, свържете се незабавно с Call Center на Банка ДСК на телефон 0700 10 375, кратък номер *2375 (*BDSK), имейл: call_center@dskbank.bg или чрез формите за обратната връзка на интернет страницата на Банка ДСК, ДСК Директ или ДСК Смарт.