Нови възможности за нареждане на превод в DSK Smart

Уважаеми клиенти,


Във връзка със стратегията ни за развитие на мобилното банкиране DSK Smart и вследствие на запитвания от наши клиенти бихме искали да Ви информираме, че приложението вече разполага с нови функционалности, свързани с нареждането на преводи към трети лица.

В меню "Преводи" на новата версия на DSK Smart можете да откриете:

- "Нов превод" - тази опция Ви позволява да нареждате еднократни преводи към трети лица без да използвате предварително запазени бланки от интернет банкирането. Подписването на документа става както и досега чрез генериран код от Вашето тоукън устройство;

- "Неизпратени" - в случай, че по някаква причина не успеете да подпишете превода си навреме или възникне техническо затруднение, нареденият превод ще постъпи в тази секция и ще можете да го изпълните или откажете/изтриете на по-късен етап;

- "Архив" - тази секция Ви дава възможност да проследявате историята на всички наредени или отказани преводи през мобилното банкиране DSK Smart.

За да се възползвате от изброените по-горе функционалности е необходимо да разполагате с най-новата версия на приложението, която може да свалите директно от следните линкове:


Google Play за Android

App Store за IOS

Банка ДСК продължава да развива и добавя нови функционалности в мобилното банкиране DSK Smart. Очакваме Вашите предложения и препоръки на e-mail адрес: call_center@dskbank.bg или чрез официалната Facebook страница на Банка ДСК >> https://www.facebook.com/dskbank/

При нужда от съдействие можете да се свържете с нас на тел: +359 700 10 375.

С уважение,


Екипът на Банка ДСК