Нов опит за фишинг измама

Уважаеми клиенти,

Бихме искали да Ви уведомим за нов опит за фишинг измама.

Клиенти на Банка ДСК са получили по имейл съобщение, в което се съдържа невярна информация относно състоянието на Банка ДСК, както и подвеждащ линк към фалшива страница. Съобщението Ви приканва да последвате линка, за да проверите състоянието на акаунта си чрез въвеждане на данни за вход в ДСК Директ, както и чувствителни данни, свързани с банковата Ви карта.

В случай че сте получили такова съобщение, молим Ви незабавно да го изтриете, без да следвате линка и без да въвеждате никакви данни. Ако сте въвели информация, променете своевременно потребителските си идентификатори за достъп до ДСК Директ от друг компютър и се свържете с Call Center на Банка ДСК на телефон 0700 10 375, кратък номер *2375 (*BDSK), на имейл call_center@dskbank.bg или чрез формите за обратна връзка на страницата на Банката или ДСК Директ.

Използваме случая да напомним, че Банка ДСК е в отлично финансово и оперативно състояние.

Банката или друга финансова институция при никакви случаи няма да поискат от Вас да предоставите данни за пароли, ПИН или CVC/CCV код на карта, както и други данни, свързани с достъпите Ви за електронно или мобилно банкиране.

Можете да се запознаете с нашите препоръки за сигурност на уеб сайта на Банката: https://dskbank.bg/препоръки-за-сигурност

С уважение,

Екипът на Банка ДСК